OM OSS

1994

Varför gör reklambyråer på detta viset, undrade smålänningen och reklamköparen Bo Olausson. Startade eget, och tänkte i nya banor.

2017

En okomplicerad kommunikationsbyrå som är omtyckt för sitt sköna arbetsklimat och sitt sätt att ta sig an utmanande uppdrag och göra dem framgångsrika.

2

KONTOR
  • 6

    KVINNOR
  • 9

    MÄN

9

SPRÅK
  • Hei me Giv Akt lain, kuten viestintä-ja muita hienoja Hei me Giv Akt lain, kuten viestintä-ja muita hienoja
  • Salut nous à Loi sur les subventions comme la communication et autre amende Salut nous à Loi sur les subventions comme la communication et autre amende
  • Ciao siamo alla legge sugli assegni di come la comunicazione e altre belle Ciao siamo alla legge sugli assegni di come la comunicazione e altre belle

5

GLASÖGON

81,4

KORVAR PER MÅNAD

95

FRUKTER I VECKAN

20 151

TKR I OMSÄTTNING 2015

28 756

KOPPAR KAFFE PER ÅR

10

MAC

1

PC

5

HUSDJUR
  • 1

    VÄNSTERHÄNT
  • 14

    HÖGERHÄNTA

2540

HÖGSKOLEPOÄNG

PROCESSEN

Tre små ord sammanfattar i princip både allt vi gör och hur vi gör det. Oavsett om vi lägger några timmar, veckor eller månader på projektet är grunden den samma.

FÖRSTÅ

FÖRSTÅ

Värdet på det vi gör hänger nära samman med hur bra vi förstår uppdragets karaktär och utmaningar. Så vi börjar alltid med att ställa frågor, läsa på och analysera nuläget. Vad vill du uppnå och varför?

FORMULERA

FORMULERA

När analysen är gjord kan vi formulera strategier och insikter som leder vidare. Vi brukar också ta fram en kreativ brief som vi stämmer av tillsammans innan det fortsatta arbetet. En tydlig brief gör det lättare att utveckla idéer som håller måttet.

FÖRÄNDRA

FÖRÄNDRA

Det är svårt att resonera sig hela vägen fram till bra kommunikation. Om du vill att saker ska hända måste du beröra människor. Och för att göra det krävs det ett språng – stort eller litet – ut i det oväntade. För även om vi människor motiverar våra beslut med hjärnan så väljer vi med hjärtat.

FÖRSTÅ

Värdet på det vi gör hänger nära samman med hur bra vi förstår uppdragets karaktär och utmaningar. Så vi börjar alltid med att ställa frågor, läsa på och analysera nuläget. Vad vill du uppnå och varför?

FORMULERA

När analysen är gjord kan vi formulera strategier och insikter som leder vidare. Vi brukar också ta fram en kreativ brief som vi stämmer av tillsammans innan det fortsatta arbetet. En tydlig brief gör det lättare att utveckla idéer som håller måttet.

FÖRÄNDRA

Det är svårt att resonera sig hela vägen fram till bra kommunikation. Om du vill att saker ska hända måste du beröra människor. Och för att göra det krävs det ett språng – stort eller litet – ut i det oväntade. För även om vi människor motiverar våra beslut med hjärnan så väljer vi med hjärtat.

  • If you think it’s expensive to hire a professional to do the job, wait until you hire an amateur.

    Red Adair

  • Slow is smooth, smooth is fast.

    Okänd